Gå til innhold

Nordic Overload - systemtest


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Halloen alle sammen

 

I morgen kveld fra kl. 1800UTC (2000 norsk tid) og en stund utover kvelden skal vi teste et spesiallaget flightsystem for både piloter og controllere som skal benyttes på Nordic Overload Flyin på søndag. Systemet vil bli lagt ut i en testversion i første omgang. Følgende flyplasser skal være med:

 

ENGM, ESSA, EKCH og EFHK. Disse blir betjent med noen ATC-posisjoner. Til de piloter som ønsker å være med så ber jeg om følgende:

 

Send en flightplan med følgende opplysninger: Callsign, dep-airport, deptimeUTC, arr-airport, arrtimeUTC, f.eks. VBX114 18:30 ENGM 19:40 EKCH". (sendes på mail til: accnor4@vaccn.org eller ville.mattila@pilotmedia.fi) Dere velger selv på hvilken flyplass dere vil starte og lande, men primært ønsker vi flighter mellom de 4 testflyplassene. Systemet er slik at det viser all trafikk på den enkelte flyplass, status på flighten, etc. Dere kan se mer om det her: Testflight . Vi skal sørge for at flightplanen blir lagt in i systemet og dere får tildelt en SLOT-tid. Angi gjerne en ønsket avgangstid.

 

For ENGM så ønsker jeg følgende posisjoner bemannet: CTR, APP, TWR, GND og gjerne også CLR(DEL)

 

Alle controllere som blir med på testen vil få tilsendt en brukermanual for systemet.

 

Testen vil bli overvåket fra "sentralt" hold.

 

Controllere som vil være med kan melde seg til meg på mail: accnor4@vaccn.org

 

Dette er et helt nytt system bygget på virkeligheten men tilpasset flightsimverden.

 

[ 05-06-2002, 20:35: Endret av: Einar Halvorsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...