Gå til innhold

Controllertest Bodø 7. mars......


Bobbo

Anbefalte innlegg

Torsdag den 7 mars skal jeg ta test for ny rating, og da trenger jeg masse piloter i og rundt Bodø.

Så dersom dere har litt tid til overs - kom til Bodø og "stress meg" - så får vi se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil komme nordover til Bodø i morgen torsdag........?

I alle fall er jeg på plass som Bodø app fra kl 20.30. Bodø ctr vil også bli bemannet.

Så en siste bønn..... kom å fly på Bodø i morgen..... VFR eller IFR - dere (og været) bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppfordring fra meg også om at dere piloter kommer til Bodø i morgen kveld. Det er et krav for å bestå testen at det er en viss mengde fly for både arr og dep. Derfor oppfordrer jeg alle som har anledning til å ta en tur til Bodø slik at Bobbo får testet seg og får den trafikken som er nødvendig

Lykke til Bobbo, jeg er på plass som ENBD_V_VCTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort - gikk vel så rimelig bra. Ikke helt fornøyd, men.. men.

Jeg vil få takke alle som stilte opp og stresset meg skikkelig på slutten. Det er utrolig lærerikt å få situasjoner som ikke er dagligdags, samtidig som det sitter en "mentor" og følger med og i ettertid kan gi gode råd.

NB: Husk det er en ny test for CPT på søndag i Bodø fra kl 21.00 lokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...