Gå til innhold

Ironmaid91

Members
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Siste besøk

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ironmaid91's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Ja, en rekke problemer. Har omlag 200 timer i msfs nå, og jeg har innrapportert 43 bugs relatert til fly (alt fra manglende landingslys, til større problemer som AP som skrur seg av osv.) Noen små, og andre soppas store at det nesten kan kalles en 'game breaker'
  2. Logitech har også gitt ut driverstøtte til panelene i MSFS nå. Men jeg begynte med spad.next før støtten kom, så jeg holder meg til spad.next. Husk at spad.next er payware.
  3. Jeg får ikke til å kjøpe Copenhagen AP (da denne kun ligger ute på market place, slik jeg har skjønt det)... Får faktisk ikke til å kjøpe noen ting i Market Place. Jeg får oppnet vindu som spretter opp et mikrosekund, og feilmelding... Jeg har deaktivert firewall, logget ut og inn av kontoer. Sjekket kort-detaljer osv. Sendte ticket og fikk dette svaret: (har utført alle deres punkt til punkt og prikke, men det vil seg ikke....) Er det noe jeg kan ha oversett? Kjøpte simulatoren via MS Store. Man blir jo i tvil om dette faktisk er en bug eller ikke når man får slike skråsikre "dette er ditt problem"-svar tilbake.... Support (Microsoft Flight Simulator) Sep 28, 2020, 17:04 GMT+2 Kind regards, Microsoft Flight Simulator Support TeamHi Glenn, This issue is sometimes caused by Windows Firewall blocking certain features of the sim. Please follow the troubleshooting steps described in this article: Xbox Live server connectivity on Windows 10 is blocked If the issue persists:Download & Install the Xbox app from this page: https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/pc-games Reboot your computer Make sure the Xbox Services are running automatically.In the Windows search bar, type "Services" Select "Services" Scroll down to the bottom. Double-click on each entry for Xbox and make sure none of those services are disabled or set to manual. Set everything to "Automatic". If the problem persists:(Re) Install Xbox Identity Provider from here: https://www.microsoft.com/fr-fr/p/xbox-identity-provider/9wzdncrd1hkwOn your PC, go to Xbox.com and select Sign in. If there are problems with your account, the instructions will help you solve them. If you can’t go beyond the sign-in screen, select Forgot my password and follow the instructions. If that didn’t work, select the Start button > Settings > Time & language. Under Date & time make sure the Set time automatically setting is turned on. Open Time & language settings (ms-settings:dateandtime?activationSource=SMC-IA-4027968) If none of those options work, select the Start button > Settings > Accounts , then find the Microsoft account you used to sign in to the Xbox app and select Remove. Then go back to the Xbox app and sign in with the Microsoft account you just removed. Open Settings (ms-settings:?activationSource=SMC-IA-4027968)
×
×
  • Opprett ny...