Gå til innhold

Øyvind Digranes

Members
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Øyvind Digranes

  • Bursdag 04. mars 1965

Øyvind Digranes's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Alt om alle verdens F-16 finnes på: http://www.f-16.net/ http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/serials-and-inventory/airforce/RNOAF/
  2. Dekket er ferdig "møblert" i denne konfigurasjonen. Kan velge mellom emty, launch, recovery og crowded deck. Dette er crowded deck. Landingen er egentlig en vave off som jeg ga blanke i. Kom inn low and slow som ble en overshoot og trap med for mye speed. hele greia var mes for filmen sin del. Forstår vUSN ikke støtter FSX.
  3. Da har jeg begynt og trene for carrier operasjoner!
  4. 2 thunderjet's kolliderte i i lufta over Strand komune i 1953. Begge pilotene omkom. http://www.strandhistorie.no/artikler%20avisutklipp.html#jager
  5. Alle er like viktige. Etter hvert som motorene slites oppnåes gjerne ikke maks EPR. Da er det max N1 eller max EGT som kommer først. Da er motoren klar for overhaling.
  6. EPR er engine pressure ratio. Forholdet i trykk foran motoren vs etter turbinen. EPR 1.4 er trykket 1.4 ganger høyere bak. Dette gjør at en har lik trust på alle motorene uavhengig av RPM.
  7. Det er styrt av EPR. Ingen motorer er like så de er trimmet inn slik at de gir lik EPR på T/O power med trottlene i lik posisjon. EPR indikatorene er de fire søylene til venstre.
  8. Flight simulator brukes faktisk i komersielle simulatorer. Malev bruker Fs2004 ifg denne linken, fixed sådan. http://secure.simmarket.com/visual-approach-cockpit-secrets-download.phtml Har sett filmen, ganske OK system.
  9. Eksperimenterte litt med og lage film med FSX. Dette ble resultatet.
×
×
  • Opprett ny...