Arne Øverland Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Finnes det en torourial om SquawkBox på norsk?? noen som har en link [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Krutå Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Negative. Lær deg engelsk! Men på forsiden av Flightsim.no er det link til VACCN. Det er den norske VATSIM-klubben. Til venstre i menyen står det "Training" som er engelsk og betyr TRENING. Hvis du klikker der og deretter klikker på det norske flagget, vil det komme opp en hel del info på norsk både om Squawkbox og andre nyttige fly online ting. [ 05-01-2002: Endret av: Roger Krutå ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Ja , er enig. På VATSIM foregår all komunikasjon på engelsk, så kan du ikke det, vil det nok bli problemer. VACCN sine sider er veldig bra. Ta deg en surferunde der. og les mest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg kan jo Engelsk. hvertfall så jeg klarer meg bra i utlandet. ville bare se om det fantes noe på norsk i tillfelet det var noe jeg hadde misforstått. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (Har jo hatt engelsk på skolen i 6 år) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har du lest dette da? http://home.online.no/~roa-sand/artcc/train/pilothelp.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.