Ole Erik Jansen Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Jeg skjønner ikke bæret av hvordan man bruker programmet. Noen som har en enkel forklaring? Siter
Roger Krutå Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Ole Erik - et par linker du har bruk for: 1 og 2 Siter
morten fond Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Skrevet 4. januar 2002 fs hekter når eg er på gardermoen når eg flyr med squawbox noen som har svar på mitt problem Siter
Members Øyvin Sommer Skrevet 4. januar 2002 Members Skrevet 4. januar 2002 Hei Hvis du har innstallert norske flyplasser, så må du innstallere patchen som ligger i filbiblioteket. Det var mange som fikk heng på Gardemoen før patchen kom. Siter
Bobbo Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Har faktisk innstallert den patchen som Øyvin nevner, men fremdeles har jeg probl på gardemoen. Så snart jeg exiter rwy krasjer fs2002, og jeg får valget: "Send - Don't send". en kjenner vi vel alle. Så..... hva er problemet? Siter
Members Øyvin Sommer Skrevet 5. januar 2002 Members Skrevet 5. januar 2002 Hei Bobbo Er du helt sikker på at du fulgte readme-fila til punkt og prikke? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 quote: Så..... hva er problemet? Hva med FS2000 og FS2002?? Siter
Bobbo Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 Latest new's Etter å ha sjekket aktuelle direct. nøye - fant jeg ut at jeg hadde instal. patchen feil! De ble inst. på norway 2000. Slik går det når man har alt på D. Konklusjon så langt! Øyvin har sannsynlig vis rett (må bare innrømme det). Installer patchen - så skulle alt være OK!! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.