Gå til innhold

Værproblemer


Hans Olav Sørensen

Anbefalte innlegg

Får ikke været til å oppdatere seg slik det er ute når jeg flyr online!

Har forsøkt alt mulig, men ingenting nytter. Siste eksperiment var å gå tilbake til en eldre FSUIPC fil, men det nyttet heller ikke.

Fins der et klokt hode ute i den store verden som vet noe lurt? [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

 

Hans Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Neida, alle innstillingene som vedrører vær er korrekt satt!

Jeg glemte forresten å si at jeg bruker FS98!

Etter å ha plagdes i flere dager, så har jeg nå reinnstallert squawkbox og lagt inn FSUIPC versjon 1.98 og tro det eller ei: Det funker!!

Har noen vært ute for at det kan ligge noen feil i versjon 2.5?

Det rare var at metar i Squawkbox viste riktig på den aktuelle flyplass hvor jeg stod, men fra cockpit så var det klart og fint selv om det skulle være grått og overskyet!

Forklar det den som kan!

Takk for svaret i alle fall!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Hans Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...