Lasse Haughom Skrevet 29. juli 2001 Skrevet 29. juli 2001 Min SB ver 2.3 beta har funket utmerket intil for ca 1 uke siden, får invalid callsign og passord og såvidt jeg vet er dette still OK fra SATCO jeg mener mitt ID og passord. Voice serveren logger den seg på men SB får ikke forbindelse med serveren ( 198.143.204.13) Er det noen som har peiling ?? Hilsen lasse Haughom Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. juli 2001 Premium Medlem Skrevet 29. juli 2001 SATCO eksisterer ikke lenger, og du må registrere deg på nytt hos etterfølgeren VATSIM. http://www.vatsim.net" TARGET=_blank>www.vatsim.net Denne registreringen er svært rask og enkel, og du beholder din "rating" fra SATCO. Velkommen etter til en levende og lovende organisasjon. Vidar Siter
Lasse Haughom Skrevet 30. juli 2001 Forfatter Skrevet 30. juli 2001 Tusen takk, der ser du hva ferie og sommer kan avstedkomme med "trouble" !! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hilsen lasse Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.