Gå til innhold

Roger Wilco og SBLive! lydkort


Lasse Haughom

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått tak på et SBLive!lydkort som ifølge Roger Wilco guiden skal virke i sammen. Etter endelig å funnet riktig driver på nettet har jeg kortet oppe å gå, men RW er dau!!!! Jeg har brukt opp alle gode råd i i RW guiden og nå lurer jeg på om noen har tips. Alle tester virker både record og mic test, hører fint meg selv på disse men når jeg kopler meg opp på voice serveren er den å blir dau, jeg ser andre er inne på unicom men som sagt stillt i øra mine !

Hilsen Lasse

[image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivirusprogram och speciellt brandväggar kommer ofta i konflikt med SB och RW. Jag hade själv samma typ av problem och det visade sig vara NIS Norton Internet Security som spärrade RW. Stäng alla liknande program före flygning online. Använder själv Soundblaster Live och det fungerar utmärkt.

Stellan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stellan

Før jeg leste dette i kveld fant jeg nettopp ut at det var en Firewall som laget hele problem. Etter 4 lydkort diverse av og på installasjoner samt mye [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] var dette den siste utvei å fjerne "veggen" Nå fungerer det helt bra !

Takk allikevel for at du svarte !

Hilsen Lasse [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...