Gå til innhold

trnger hjelp med SB


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har litt oppkoblings problemer med SB. Når jeg har laget session og skal koble meg opp med sb så for jeg opp ruta der det står join session list connections o.s.v. ivertfall min session kommer ikke opp i ruta oppe til høyre. Uansett vor lenge jeg venter så kommer den ikke.Vet noen av dere hva det kan komme av ?

PS jeg er ganske nybegynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har laget en multiplayersession med de settingene som er nødvendig (få og gi info om/til andre fly, antall deltakere 155 og observere 5..osv) får du opp en tekstboks som du avslutter (trykker x).

For å finne denne session i SB, trykker du Search for session. Da skal den du laget komme opp i ruta og du velger den med Join. Vet ikke om dette var problemet ditt, men det er et forsøk på hjelp [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Og så mener jeg du må være tilkoplet internet for at dette skal fungere... (du logger deg på og legger internet-vinduet ned på oppgavelinjen (trykker -). Lykke til.

[ 25-04-2001: Endret av: Ole-Jørgen Søberg ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...