Gå til innhold

CSL package


Patrick Møller Johansen

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har instalert en pakke med noen CSL filer, slik at man kan se typen på de andre flyene rundt meg osv. Problemet mitt er at jeg ser bare det flyselskapet og den flytypen når jeg flyr eks.

Jeg flyr en Dash 8 VCA og velger den i Squawk Box og i FS2000PRO, men da blir alle andre som er online Dash 8 VCA også. Er det noen som kan hjelpe?

Mvh Patrick Møller Johansen VBX109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - du er ikke den eneste som har slitt med dette problemet.

Når du skal legge inn CSL - filene - velg husk å velge "use folder names" og - tror det er :"skriv over eksisterende filer".(... overwrite...).Husk at du må legge inn csl 1.75 før du evt. legger inn CSL-nordic.

Det er jo en teoretisk mulighet for at de andre var Dash'er ?

Den virkelig store eksperten på dette er Arnt Karlseth - funker det ikke , kan du spørre han.

Lykke til

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Patrick

Jeg tror grunden til at du ser alle andre fly som dit eget fly, er fordi din CSL mappe ligger det forkerte sted i FS.

Din CSL mappe skal ligge i din AIRCRAFT mappe. Når du åbner din CSL mappe skal du igen kunne se flere mapper. I disse mapper ligger de forskellige fly. Mapperne hedder noget med "model.xxx" og i disse mapper ligger en .MDL fil og en .CFG fil.

En lidt indviklet forklaring, men jeg håber du finder ud af det.

Lykke til... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

Jeg har også et lite problem med CSL-nordic pakken. Når jeg har installert disse og åpner FS2000pro så er scenery helt merkelig, bakken er noen steder blå og ser helt fryktelig ut, mens flyene bare er en hvit kropp, de har ikke noe logoer eller noen ting. Vet noen hva som kan være feil?

mvh

Henrik Wingerei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...