Jan Fjeld Skrevet 1. desember 2000 Skrevet 1. desember 2000 Hei. Etter at jeg la in CLS nordic filene har jeg begynt å få heng etter en stunds flyging. Muspila forsvinner og tangentbordet blir helt dødt. FS virker som normalt, men jeg får ikke kobblet av autopiloten eller forandret på forskjellige settings. Veldig kjedelig når man skal in for landning f.eks. :-) Når jeg så booter om maskinen får jeg opp ett vindu som sier at SB ikke svarer. Noen som kan hjelpe? Jan Siter
Gjest Skrevet 1. desember 2000 Skrevet 1. desember 2000 Hei Jan, Slik var min maskin også, også før jeg la inn CSL-filene. Antar og tror at det på min maskin skyldtes DirectX8. Jeg måtte reinstallere fra scratch hele disken for å bli kvitt problemet. Etter at alt ble lagt inn igjen, valgte jeg å holde meg til DirectX7a og alt fungerer helt knirkefritt. CSL-filene gjør ikkeno med simmen din, ei heller med noen andre programmer. mvh. Arnt Kalseth Siter
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 1. desember 2000 Premium Medlem Skrevet 1. desember 2000 Opplevde det samme som deg i går! Men er usikker på om det har noe med de cslnordic filene å gjøre det må testes ved å fjerne dem og legge inn original cslene! Men som sagt i går etter å ha lagt inn de csl filene var det håpløst å få voice opp!! Siter
Håvard Olsen Skrevet 2. desember 2000 Skrevet 2. desember 2000 Jeg opplevde akkurat det samme, maskina hengte seg, eller SQ sluttet å svare etter en stund., hos meg var det Norway mesh scenery som gjorde det!!!!!! BRA-330 ("psycho F-14") Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.