Gå til innhold

Regnvær i SB


Fredrik Hoel

Anbefalte innlegg

Hei Fredrik

Jeg er litt usikker på akkurat hva du mener, men hvis du spør om været du får i FS når du bruker SB er det samme som i virkeligheten, så stemmer dette (så sant du er online og vær-serveren fungerer).

På Satcos nettverk av servere (egentlig Satssg...), oppdateres været jevnlig. Denne informasjonen samles inn fra værstasjoner/flyplasser over hele verden (ikke direkte til Satco, men til en sentral server i Statene). Hvor ofte dette oppdateres, varierer litt, men normalt ca. hver halvtime hvis jeg ikke tar feil. Denne informasjonen sendes til SB som igjen konfigurerer FS med vær så nært virkeligheten som mulig. Derfor, er det tåke på Gardermoen i virleigheten, er det høyst sannsynlig det også i SB...

Hilsen Eirik

------------------

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg laster ned været og det regner ute, så regner det også i FS'n. Da trommer det godt på frontruta. Lyn og torden har jeg også hatt. Det er bare "hu dama med sopelimen" som mangler. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

[Endret av Einar Halvorsen 17-10-2000.]

Du kan også laste ned et program som heter FS-meteo, (sharware). Dette genererer og oppdaterer været mens du flyr slik at du får det ganske så realistisk. Det virker også som om dette ligger noe nærmere i tid for oppdattering en været i SB og FS

MVH Einar

VBX114

[Endret av Einar Halvorsen 17-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...