Gå til innhold

Finner ikke WP i SB?????


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har spurt en gang før, men prøver igjen.

Når jeg bruker SB og skal finne WayPoint ved bruk FMS'n så finner ikke SB disse. Får melding om filene ikke er installert/ligger i samme katalog som SB.exe. Jeg har sjekket dette og de ligger der de skal. Har lastet ned de sist oppdaterte som er lagt ut her på flightsim. Dette skjer bare når jeg har lastet flightplan fra/og bruker FSNavigator samtidig. Uten Navigator ser det ut til å funke. Noen som har en god forklaring??? Er det slik at FSNavigator overstyrer FMS'n i SB??

------------------

A happy simmer

LN-EHA/VBX114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke FsNav som styrer her.

Når du laster en plan, hvor henter du den fra da? Fra en annen katalog enn SquawkBox (hvor også WP-filene ligger)?

Hvis du legger planen i samme katalog som WP ligger, og laster derfra, skal det funke...

Så får du heller "lagre" brukte planer i underkatalogen plans dersom det blir uoversiktelig i hovedkatalogen.

Alternativet er å legge WP-filene i plan-katalogen også, men da bruker du jo litt mer plass...

------------------

Per Olav

VBX099/ATC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, det hjalp ja. Jeg hadde FP liggende i egne kataloger for å holde oversikten. I og med at FP må ligge i samme katalog som SB og WP, så blir det etterhvert veldig mange filer i denne katalogen. Det blir vel å flytte litt rundt på disse for å holde oversikten. Det er greit å spare på FP som jeg vet kan/vil komme til nytte senere.

------------------

A happy simmer

LN-EHA/VBX114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...