Gå til innhold

Frakoblet mid Flight


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Prøvde litt på nettet idag, og midt under flyturen ble jeg frakoblet.

Skal jeg da koble meg på igjen, og lage ny rute, men fortsette der jeg slapp?

Eller må jeg begynne på nytt igjen?

Det rare var at jeg alikevel fikk oppdatert vær underveis.

mvh

Arnt Kalseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer fra tid til annen, helt uten at du kan noe for det. Bare koble opp på nytt igjen og fortsett der du slapp - husk å resende flightplan når du er koblet opp igjen, ellers så ser ikke kontroller flightplanen din - kontroller vil ellers som regel be deg resende fp om du ikke gjør det. Du bør og forandre nicket du flyr med - du kan fremdeles 'henge igjen' på den serveren du mista forbindelsen til, og duplikate callsigns godtas ikke - hvis jeg flyr som VBX003 og blir disconnecta så bare forandrer jeg handle til VBX003. eller VBX003_ så skjønner alle at det fremdeles er meg. Gjør du ikke det så kan det ta noen minutter før du kommer inn igjen!!

Har du fremdeles problemer så kan du prøve en annen server på satnet, hvilken som er best kan variere veldig.. uten at jeg har funnet noen som er spesielt bedre en andre

------------------

Roar Sandøy

http://home.sol.no/~es/" TARGET=_blank>VACC Norway

[Edited by roarsand 10-04-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...