Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet fredag klokken 10:41 Premium Medlem Skrevet fredag klokken 10:41 Sjelden fredelig morgenstemning på/i/over Duxford. Rein terapi å starte opp Spit`n, når alt fungerer som det skal, og simmen flyter som i varm olje. Sånn liker jeg FS24, og jeg forlanger ikke mer. Snart God Jul ☺️ 4 Siter
MagTvei Skrevet fredag klokken 10:48 Skrevet fredag klokken 10:48 Enig, og flotte bilder, er også veldig fornøyd med 2024 utgaven, hylekoret på nett er vanskelig å forstå, men vi er kanskje priviligert med topp fibernett etc. 2 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet fredag klokken 11:17 Forfatter Premium Medlem Skrevet fredag klokken 11:17 22 minutter siden skrev MagTvei: Enig, og flotte bilder, er også veldig fornøyd med 2024 utgaven, hylekoret på nett er vanskelig å forstå, men vi er kanskje priviligert med topp fibernett etc. Ja takk, fibernettet er bra, selv her ute på landet hvor jeg bor ☺️, og så har jeg inntrykk av at alt fungerer best på mårrakvisten (?). Jeg er som regel tidlig oppe, og tar meg noen runder med simmen før dagen krever sitt. Og så flyr jeg sjelden store busser på travle flyplasser 😉 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.