Kolbjørn Tørrissen Skrevet 12. desember Skrevet 12. desember Er det noen av "ekspertene" som har gode råd for å få FS til å starte opp raskere. Hos meg tar det ca 3 - 4 minutt det er litt lang tid synes jrg. Eller!!?? Siter
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet torsdag klokken 21:26 Premium Medlem Skrevet torsdag klokken 21:26 Hos meg bruker den 1.50 på å starte opp. Det har blitt mye bedre etter siste update, før det lå den på 4-5 minutter Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet torsdag klokken 23:34 Skrevet torsdag klokken 23:34 MSFS2020 bruker himla lang tid på å starte opp hos meg også. MSFS2024 starter opp på en brøkdel av tiden. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har MSFS2020 inne er pga at jeg jobber som beta tester. Men den ryker nok ut over jul. Siter
Dag Erik Lund Skrevet fredag klokken 11:57 Skrevet fredag klokken 11:57 Er det ikke relatert til mengde innhold i community folder? For meg har det gått tregere og tregere jo mer innhold jeg har i den. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.