Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. desember Premium Medlem Skrevet 2. desember Mange flymodeller fungerer greit etter kopiering fra communitymappen i MS20 til MS24, men kan mangle enkelte detaljer. FlyingIron Hellcat er nesten bedre enn i "gammelsimmen", men mangler mye lyd i cockpit og belaster merkverdig mye frps etter landing . Shrike F-86 flyr nydelig, men mangler trim i opp/ned-aksen. Også denne modellen hakker noe voldsomt etter landing. Dette siste kan jo være min PC som skranter, men med andre modeller flyter det som i smør. Har ikke testet så mange helikoptere, for her må det settes opp riktige kontrollere, men Taogs UH-1 virker som i MS20. Tror likevel man skal være forsiktig med å kopiere over "gamle" modeller, da det kan skje uforutsette problemer (?). 5 Siter
MagTvei Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember (endret) Mange fly som fungerer fint ja, er ikke så redd for problemer så lenge jeg ikke merker noe uforutsett. De som ikke fungerer blir fort slettet her. Savner mest Starfighter'n, men den kommer nok etterhvert. Shrike F-86 har elevator trim, men den er veldig treg hos meg. Endret 2. desember av MagTvei 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. desember Forfatter Premium Medlem Skrevet 2. desember Sitat Savner mest Starfighter'n, men den kommer nok etterhvert. Shrike F-86 har elevator trim, men den er veldig treg hos meg. Ja Starfighter`n er øverst på ønskelista, og da med enda bedre kvalitet enn dagens 🤩. Og trim på F-86, da har jeg sikkert vært for utålmodig, må sjekke litt nærmere. Og i tillegg er det noe rot med flapsen, men ellers har jeg ikke hjerte til å kvitte meg med denne godbiten 😇 1 Siter
MagTvei Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Flapsen fungerer hvis du setter spaken på modellen i midtstilling og bruker kontrollen du har linket til flaps. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.