Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Mange flymodeller fungerer greit etter kopiering fra communitymappen i MS20  til  MS24,  men kan mangle enkelte detaljer.  FlyingIron Hellcat er nesten bedre enn i "gammelsimmen",  men mangler mye lyd i cockpit og belaster merkverdig mye frps etter landing .  Shrike F-86 flyr nydelig,  men mangler trim i opp/ned-aksen.  Også denne modellen hakker noe voldsomt etter landing.  Dette siste kan jo være min PC som skranter,  men med andre modeller flyter det som i smør.  Har ikke testet så mange helikoptere,  for her må det settes opp riktige kontrollere,  men Taogs UH-1 virker som i MS20.  Tror likevel man skal være forsiktig med å kopiere over "gamle" modeller,   da det kan skje uforutsette problemer  (?).  

f1.jpg

f2.jpg

f3.jpg

f4.jpg

f5.jpg

f6.jpg

f7.jpg

f8.jpg

f9.jpg

f10.jpg

f11.jpg

• Like 5
Skrevet (endret)

Mange fly som fungerer fint ja, er ikke så redd for problemer så lenge jeg ikke merker noe uforutsett. De som ikke fungerer blir fort slettet her.

Savner mest Starfighter'n, men den kommer nok etterhvert. Shrike F-86 har elevator trim, men den er veldig treg hos meg.

Endret av MagTvei
  • Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet
Sitat

Savner mest Starfighter'n, men den kommer nok etterhvert. Shrike F-86 har elevator trim, men den er veldig treg hos meg.

Ja Starfighter`n er øverst på ønskelista,  og da med enda bedre kvalitet enn dagens 🤩.  Og trim på F-86,  da har jeg sikkert vært for utålmodig,  må sjekke litt nærmere.  Og i tillegg er det noe rot med flapsen,  men ellers har jeg ikke hjerte til å kvitte meg med denne godbiten 😇

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...