Gå til innhold

Trefix Nordvestlander for MSFS2024

Ole-Chr Larsen

Anbefalte innlegg

Trefixen for Nordvestlandet er lastet opp på Flightsim.to. Består av 787 store og små polygoner, alle håndtegnet.....
Det ble en større jobb enn jeg håpet å konvertere til MSFS 2024 da alle 787 polygonene også ekskluderte de nye steinene som simmen sprer utover, og tillegg var noen av biomene ukjente og ga feil når jeg kompilerte.  
Jeg vil også legge inn eksklusjonspolygoner på det jeg finner av autogenererte hus på plasser de ikke hører hjemme. Gi beskjed med koordinater hvis dere finner noen. Uansett er resultatet så langt OK.
Resten av trefixene mine kommer etter hvert.

Eller som AI sammendraget sier:

Treefix Nordvestlandet for MSFS2024 er designet for å øke realismen i Møre- og Romsdalsregionen ved å korrigere de autogenererte treplasseringene som er typiske ved VFR-flyging. Dette tillegget fjerner upassende skogområder og introduserer tilpassede tregrupper som mer nøyaktig representerer områdene forrevne kystlinje og sparsom vegetasjon. I tillegg adresserer den feilplasserte generiske bygninger samtidig som den utnytter nye biomer og steinfunksjoner for en mer autentisk visuell opplevelse.

https://flightsim.to/file/85273/treefix-north-western-norway-for-msfs2024

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...