Siggen Skrevet 19. november Skrevet 19. november Hvordan ser cockpiten ut i fs2024 utgaven? Noen forbedringer? Siter
MagTvei Skrevet 19. november Skrevet 19. november Ikke godt å si, når man ikke får startet simmen...🥱 Siter
Siggen Skrevet 20. november Forfatter Skrevet 20. november Ja, absolutt en tvilsom type det der:-)) Jeg får ikke testet den nye simmen før i midten av neste uke pga studier Er avionikken oppgradert, eller fremdeles en merkelig miks? Er det mulig å fly holding patterns o.l med den nå? Siter
Siggen Skrevet 22. november Forfatter Skrevet 22. november Den 20.11.2024 klokken 17.35 skrev Siggen: Ja, absolutt en tvilsom type det der:-)) Jeg får ikke testet den nye simmen før i midten av neste uke pga studier Er avionikken oppgradert, eller fremdeles en merkelig miks? Er det mulig å fly holding patterns o.l med den nå? Ingen som har testet? Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. november Premium Medlem Skrevet 22. november 46 minutter siden skrev Siggen: Ingen som har testet? === Nu har jeg testet den.For meg er den litt krevende men OK. 1 Siter
Siggen Skrevet 22. november Forfatter Skrevet 22. november (endret) 15 minutter siden skrev Steinar Bakke.: === Nu har jeg testet den.For meg er den litt krevende men OK. Hva er krevende, avionikk og/eller aerodynamikk? Er avionikken den samme som i fs2020? Endret 22. november av Siggen Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. november Premium Medlem Skrevet 22. november 4 minutter siden skrev Siggen: Hva er krevende, avionikk og/eller aerodynamikk? Er avionikken den samme som i fs2020? == Jeg syntes at den trakk mye til høyre, for meg ble det litt mye fot arbeid, men elles OK. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.