Siggen Skrevet tirsdag klokken 22:43 Del Skrevet tirsdag klokken 22:43 Hvordan ser cockpiten ut i fs2024 utgaven? Noen forbedringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet tirsdag klokken 23:12 Del Skrevet tirsdag klokken 23:12 Ikke godt å si, når man ikke får startet simmen...🥱 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet onsdag klokken 14:26 Del Skrevet onsdag klokken 14:26 En litt tvilsom copilot her..😂 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet onsdag klokken 16:35 Forfatter Del Skrevet onsdag klokken 16:35 Ja, absolutt en tvilsom type det der:-)) Jeg får ikke testet den nye simmen før i midten av neste uke pga studier Er avionikken oppgradert, eller fremdeles en merkelig miks? Er det mulig å fly holding patterns o.l med den nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet fredag klokken 11:18 Forfatter Del Skrevet fredag klokken 11:18 Den 20.11.2024 klokken 17.35 skrev Siggen: Ja, absolutt en tvilsom type det der:-)) Jeg får ikke testet den nye simmen før i midten av neste uke pga studier Er avionikken oppgradert, eller fremdeles en merkelig miks? Er det mulig å fly holding patterns o.l med den nå? Ingen som har testet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet fredag klokken 12:06 Premium Medlem Del Skrevet fredag klokken 12:06 46 minutter siden skrev Siggen: Ingen som har testet? === Nu har jeg testet den.For meg er den litt krevende men OK. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet fredag klokken 12:20 Forfatter Del Skrevet fredag klokken 12:20 (endret) 15 minutter siden skrev Steinar Bakke.: === Nu har jeg testet den.For meg er den litt krevende men OK. Hva er krevende, avionikk og/eller aerodynamikk? Er avionikken den samme som i fs2020? Endret fredag klokken 12:21 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet fredag klokken 12:27 Premium Medlem Del Skrevet fredag klokken 12:27 4 minutter siden skrev Siggen: Hva er krevende, avionikk og/eller aerodynamikk? Er avionikken den samme som i fs2020? == Jeg syntes at den trakk mye til høyre, for meg ble det litt mye fot arbeid, men elles OK. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.