MagTvei Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Trodde jeg hadde nok av denne typen fly, men dette var en positiv overraskelse! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. oktober Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober Ja det har blitt mange gode modeller etter hvert, og kvaliteten øker stadig. Denne Sierra`en frister, særlig hvis man kan fortsette å fly den i FS2024....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober 4 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Denne Sierra`en frister, særlig hvis man kan fortsette å fly den i FS2024....? Kan man ikke det med 99% av de vi har? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. oktober Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober Tja, det kommer jo noen tilleggs-effekter, som vil mangle på modeller som ikke blir "modifisert" til FS2024. Bl.a. er jeg usikker på om A2A Comanche kan overføres, eller om man må kjøpe den på nytt ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober Tipper at de fleste utviklerne vil komme med gratis MSFS2024 oppdateringer, når den er lansert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. oktober Premium Medlem Del Skrevet 2. oktober Jada, regner med de beste modellene kommer etter, så snart man vet hva som skal til, men jeg tror noen av de mest avanserte ( f.eks. A2A ) kommer til å koste noe ekstra. Særlig hvis det kreves «ombygging». Men men, det blir nok av modeller å velge blant, fra dag EN, håper bare at kvaliteten er bedre enn dagens «default» 😏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.