Stian Svensen Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli (endret) MD-11. Tri-jet, vakkert og annerledes. Rett og slett en mix av Boeing, McDonnell Douglas og Airbus faktisk Morro er det! Endret 22. juli av Stian Svensen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Snust litt på denne her! Verd pengene, synes du? Ser jo veldig bra ut - og fra hva jeg har lest, flyr bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli @Tobias Nome Det er litt bugs. Modellen er litt så der. Men bekreftet at de jobber på og skal oppgradere etterhvert. Flyet flyr bra, systemene er artige. Litt annerledes og morro på sin måte. Mer utfordrende å håndtere enn både Airbus og Boeing (Fenix og PMDG) Så liker du DC/MD osv som meg. Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli 2 timer siden skrev Tobias Nome: Snust litt på denne her! Verd pengene, synes du? Ser jo veldig bra ut - og fra hva jeg har lest, flyr bra! Er vel en del små issues med den etter hva jeg har lest. Den blir sikkert verdt pengene etter noen oppdateringer og litt modning. Utvikleren av flyet er jo kjent for å levere kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.