Tor-Håkon Bergseng Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Lite posting fra meg i det siste her, men har ikke ligget stille, så legger ut noen snæpps fra den siste tiden. Alt er fra XP11 og Zibo. Ankomst LEAL Alicante som Rednose (basert i Spania). SkyUp er det ene Ukrainske flyselskapet som faktisk har klart seg igjennom hele krigen da de kjapt fant et nisjemarked i charter og humanitærflyvninger rundt i hele verden. Jeg tok en tur fra UKBB, Kyiv Boryspil til UKLL, Lviv med en av deres 737-800 maskiner. Det var faktisk trafikk i Ukraina på Vatsim, men en del problemer med dårlig tilgang på værdata som oppdatertes i hytt og pine mellom ny og gammel data. Final rwy 13. 7 Parkert ved "innenrikshjørnet". Denne flyvningen opplevde jeg forøvrig selv vinteren 21 bare et par måneder før krigen brøt ut. Da med ATR 72-500 fra Windrose. En tur som for øvrig er godt skildret her: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=154493 Returen valgte jeg å fly til UKKK (Kyiv International Airport, eller tidligere kalt Zhuliany) som ligger nærmest i sentrum av Kyiv. Under samme tur som nevnt over fløy vi hit med Antonov AN-24 som vanlig ruteflyvning. Innenriksflyvninger var ikke det helt store i Ukraina skjønte jeg fort da vi ankom UKKK. Ankomsthallen for innland var på størrelse med en Narvesen-kiosk, men beliggenheten er prima! Tilbake på mer hjemlige trakter. Etter ankomst i Billund. På vei til Svalbard fra Oslo. RNP innflyvning bane 28. Dett var dett. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.