Jan R. Storelvmo Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Jepp, jeg så den. Masse nytt ang MSFS 2024, blant annet er Henrik inne med GAIST slik at vi får live båttrafikk med harde dekk. Da kan vi endelig lande helikopter på skipene. Alle oljeinstallasjoner blir modellert og plassert. 3D modellert bakke slik at hvis du lander i terrenget og treffer en stein så går det galt..... Masse ny fly, bla Boeing 737 MAX....... Man se den presentasjonen.......... Jeg tror dette blir bra jeg 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. juni Forfatter Del Skrevet 23. juni For oss som flyr en del propellfly så kommer det ny propell animasjonsteknologi der propellen animeres automatisk basert på hastighet propellen spinner med. Den gamle teknikken med tekstur på propell animasjonen blir borte og det samme blir overgangene som er det samme som var i FSX. Forhåpentligvis gir det like realistiske animasjoner som i DCS når det kommer til propell. Ellers veldig mye nytt. Blant annet innebygget flight planner som er heftig oppgradert. inibuilds og Holger Hartmann er produsentene bak den nye Twin Otteren fra Aerosoft. Har jeg skjønt det riktig blir også helikopter modellen forbedret og de eksisterende (og veldig irriterende) feilene i helikopter modellen blir utbedret. Det eneste jeg ikke har fått svar på er om det nå blir forbedret vann dynamikk så vi endelig kan fly sjøfly på realistisk vis ala XP12. For min del blir det nok bygget ny PC rundt november 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Hva tror du rundt turboprop, @Jan R. Storelvmo? Blir det bra nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. juni Forfatter Del Skrevet 25. juni 5 timer siden skrev Dag Baardsen: Hva tror du rundt turboprop, @Jan R. Storelvmo? Blir det bra nok? Med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg så har vel ikke Asobo offentliggjort noe rundt akkurat det enda. Men jeg håper virkelig at den er gjort noe med. Stempelmotoren har også stort forbedringspotensiale. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.