Gå til innhold

Presentasjon av MSFS2024 fra Flightsim Expo 2024


Anbefalte innlegg

Jepp, jeg så den. Masse nytt ang MSFS 2024, blant annet er Henrik inne med GAIST slik at vi får live båttrafikk med harde dekk. Da kan vi endelig lande helikopter på skipene. Alle oljeinstallasjoner blir modellert og plassert. 3D modellert bakke slik at hvis du lander i terrenget og treffer en stein så går det galt..... Masse ny fly, bla Boeing 737 MAX.......  Man se den presentasjonen.......... Jeg tror dette blir bra jeg 🙂 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som flyr en del propellfly så kommer det ny propell animasjonsteknologi der propellen animeres automatisk basert på hastighet propellen spinner med. Den gamle teknikken med tekstur på propell animasjonen blir borte og det samme blir overgangene som er det samme som var i FSX. Forhåpentligvis gir det like realistiske animasjoner som i DCS når det kommer til propell. Ellers veldig mye nytt. Blant annet innebygget flight planner som er heftig oppgradert. inibuilds og Holger Hartmann er produsentene bak den nye Twin Otteren fra Aerosoft. Har jeg skjønt det riktig blir også helikopter modellen forbedret og de eksisterende (og veldig irriterende) feilene i helikopter modellen blir utbedret. Det eneste jeg ikke har fått svar på er om det nå blir forbedret vann dynamikk så vi endelig kan fly sjøfly på realistisk vis ala XP12. 

For min del blir det nok bygget ny PC rundt november :D 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...