Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. juni Premium Medlem Del Skrevet 21. juni Imponerende detaljer, imponerende lydkvalitet og endelig et helikopter jeg klarer å håndtere sånn noenlunde. Jeg er på ingen måte en heli-pilot, men har alltid likt UH-1 serien, så har lenge vært spent på hvordan denne modellen skulle bli. Nå vet vi svaret , og jeg er kjempefornøyd. Fortsatt god helg 🤩 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Ser fristende ut, minner om noen turer under førstegangstjenesten på Skjold! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juni Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juni Sitat Ser fristende ut, minner om noen turer under førstegangstjenesten på Skjold! Ja jeg hadde også noen heftige turer med Luftforsvarets gamle UH-1B , men de fleste oppdragene som sivil fotograf . På 70-80 tallet var det "lett" å få være med, når det var plass 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.