Gå til innhold

Slett ikke så verst.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Aeroplane Heaven Hawker Hurricane Mk1.  Utvikleren AH har gitt ut mange modeller med noe tvilsom kvalitet,  og spesielt har lydkvalitet vært mye diskutert.  Denne Hurricane`en tyder på at AH har begynt å gjøre noe med dette.  Jeg ble faktisk imponert over resultatet,  spesielt ved "fly by" ,  da er det bare å skru opp volumet og nyte !  Ellers flyr Hawker`n ganske bra , inneholder mange fine detaljer,  og oser av WW2-atmosfære.  Denne modellen skal få sin naturlige plass i Warbird-hangaren  ☺️

 

hu1.jpg

hu2.jpg

hu3.jpg

hu4.jpg

hu5.jpg

hu6.jpg

hu7.jpg

hu8.jpg

hu9.jpg

hu10.jpg

hu11.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Fine bilder og bra du er fornøyd, men den har fått mye pepper for innvendig lyd, dårlige teksturer og at den tar av nesten uten fart. Så jeg står nok over denne.

Jotakk,  mye pepper blir strødd over denne modellen 😅 .  Det med innvendig lyd kan jeg delvis forstå,  de fleste har neppe hørt en Merlin fra innsiden av en Hurricane.  Selv synes jeg de har klart å reprodusere dette ganske bra,  men under enkelte motorsettinger kan jeg høre "looping",  uten at det er plagsomt.  Det med teksturer kan jeg ikke forstå,  synes de har fått den matte WW2-fargen veldig nært virkeligheten.  Men flight modellen kan antakelig forbedres.  Den er rask å få i lufta,  men så har den også heftige vingeprofiler,  så det reagerte jeg ikke på.  Ellers er den morsom å manøvrere,  så til en rimelig pris, synes jeg AH er på riktig vei med sin Hurricane.  Regner med det kommer noen "patcher" etter hvert,  og så er det vel ikke så mange andre utviklere som har en anstendig Hurricane å tilby ( desverre ).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har nok rett, jeg baserte meg bare på den litt kjappe testen fra Avangel. AH ble så provoserte av den at de ville nekte henne flere review av sine modeller. Den blir nok bra med en oppdatering eller to. Ser at Echo19 som har laget lyden, skal endre litt på miksingen innvendig.

Tror den skal ta av ved ca.80 mph. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

baserte meg bare på den litt kjappe testen fra Avangel.

He he ja æ så også den,  og har sett at flere kritiserer hennes manglende dybde i sine review.  Er også spent på "justeringene" fra Echo19,  som ønsker konstruktive tilbakemeldinger .  Har trua på at dette blir bra,  og synes Hurri`en  fortjener en plass i Spitfire-jungelen 😊

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...