Gå til innhold

Får ikke lastet FS2020.


Anbefalte innlegg

For første gang siden jeg installerte FS2020 opplever jeg i kveld at jeg ikke får lastet spillet. Oppdaget underveis med litt feilsøk, at xbox og ms store var avlogget. Logget på igjen, men spiller bruker vinter og vår på å laste og kommer med feilmeldinger om "internet connection lost".

Andre som opplever noe tullball? Er det serverproblemer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er andre som har hatt problemer med dette, men det startet for noen uker siden med plutselig frys under flyging. Måtte avslutte via oppgavebehandlingen. At jeg plutselig ikke fikk startet opp spillet engang, kan ha med en oppdatering av microsoft store som jeg gjorde. Endte med en re-install, men ble plaget med frys igjen. 

Etter mange søk på det store nettet, er tipset mitt foreløpig at det er noe med trafikken. Nå har jeg testet litt med all generisk trafikk avslått, og foreløpig ser det bra ut. Noen mener dette problemet, særlig med live-traffic slått på, startet etter SU15.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...