Gå til innhold

Stemmer det at WMR forsvinner HELT?


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Er det sånn og forstå at vi med WMR Vr type  HP G2 sett faktisk bare har et sett en elektronisk avfall liggende på lur?

Installerte Win 10 i dag for å være sikker på at jeg får fly i VR en stund til.
Alle dere med Wil11 som flyr i VR må downgrade til WIN10 for å fortsatt ha tilgang til simmen i VR med G2 briller.

Holder på å istallere MSFS på nytt i min splitter nyte WIN10 nå

Lenge siden sist jeg hadde helt fresht operativsystem uten alskens addond og tilleggsgreier. DEtte hadde nok PC godt av uansett, men å downgrade til Win10 for å beholde VR noen år til føles helt koko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2024 klokken 2.28 skrev Geir Teigo:

Er det sånn og forstå at vi med WMR Vr type  HP G2 sett faktisk bare har et sett en elektronisk avfall liggende på lur?

Installerte Win 10 i dag for å være sikker på at jeg får fly i VR en stund til.
Alle dere med Wil11 som flyr i VR må downgrade til WIN10 for å fortsatt ha tilgang til simmen i VR med G2 briller.

Holder på å istallere MSFS på nytt i min splitter nyte WIN10 nå

Lenge siden sist jeg hadde helt fresht operativsystem uten alskens addond og tilleggsgreier. DEtte hadde nok PC godt av uansett, men å downgrade til Win10 for å beholde VR noen år til føles helt koko

Skal du bruke windows 11 så går windows mixed reality ut i 2026. Brillene kan fortsatt brukes til da. Men etter det så må du bruke windows 10. Men tipper det kommer en hack på det så det kan brukes i windows 11..

Men nå så skal det også  sies at utviklingen av vr briller går så fort at jeg tipper i 2026 så er det ingen som vil bruke G2 brillene lenger da det har kommet nytt og mye bedre på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.2.2024 klokken 7.55 skrev Erik Kristoffersen:

Skal du bruke windows 11 så går windows mixed reality ut i 2026. Brillene kan fortsatt brukes til da. Men etter det så må du bruke windows 10. Men tipper det kommer en hack på det så det kan brukes i windows 11..

Men nå så skal det også  sies at utviklingen av vr briller går så fort at jeg tipper i 2026 så er det ingen som vil bruke G2 brillene lenger da det har kommet nytt og mye bedre på markedet.

Spørs det. Eventuelle nyere modeller skal være ganske mye bedre og billigere enn G2 for at jeg bytter dem ut med det første. Heldigvis ingen hastverk med windows11...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...