Gå til innhold

De-ice


Anbefalte innlegg

Kor i svarte gjør dere det angående de-icing av fly. To ganger nå ved Gardemoen med freezing rain/snø kor jeg har stått ein stund så krasjer det ved avgang. Har mistanke om ising, begge gangene har det vært is på flyet. (PMDG 737). Ja, har prøvd å satt på avising av vindu, motor pitot...men det hjelper ikke.Skjermbilde2024-01-13115213.jpeg.b5264a7fd7b611f684f40dcd66dc2e33.jpeg

Endret av Jan Arne Sjøholt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Jan Arne Sjøholt:

Kor i svarte gjør dere det angående de-icing av fly. To ganger nå ved Gardemoen med freezing rain/snø kor jeg har stått ein stund så krasjer det ved avgang. Har mistanke om ising, begge gangene har det vært is på flyet. (PMDG 737). Ja, har prøvd å satt på avising av vindu, motor pitot...men det hjelper ikke.Skjermbilde2024-01-13115213.jpeg.b5264a7fd7b611f684f40dcd66dc2e33.jpeg

Ser at noe av teksten ble borte......jeg tenker jo selvfølgelig på noen innstillinger, eller er den så reel, trodde ikke det da....noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...