Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Antar at du har denne installert, for det du ser der er ikke world update flyplassen. https://flightsim.to/file/29799/leknes-regional-airport-enlk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 21. november 2023 Forfatter Del Skrevet 21. november 2023 Det stemmer jeg har innstallert den du gir meg linken til, skal slette den, så får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 21. november 2023 Forfatter Del Skrevet 21. november 2023 I etterkant ser jeg at tilnærmet rosa er korrekt, går ut fra at det er slik i virkeligheten. Microsoft tar neppe feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) 3 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: I etterkant ser jeg at tilnærmet rosa er korrekt, går ut fra at det er slik i virkeligheten. Microsoft tar neppe feil. Kjetil har laget denne da 🙂 Endret 21. november 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg tror spørsmålet ditt forsvant. Første post har bare et screenshot. Hva var spørsmålet? Fargen på bygningene varierer litt på bilder i virkeligheten fordi noe er nymalt og noe er ikke. Det er også en farge som varierer veldig i nyanse i forskjellig lys. Her er et bilde fra Juli. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.