MagTvei Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Mk1a og IIa testing pågår 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2023 Hmmm? Spennende ☺️. Vi mangler ikke akkurat Spitfire, men Flight Replicas har jeg sansen for, så denne er jeg spent på 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 Veldig fine modeller, flyr fint og bra lyd! Ikke fullt så bra som Flyingiron på systemer og differensialbremsing etc., men god start og vel verdt pengene spør du meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2023 Takk skal du ha for testflighten, må nok snuse litt på denne godbiten, om ikke annet for å sponse Flight Replicas ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2023 Igjen takk for tipset ☺️ . Har hatt første flight`n, og må si meg enig med ovenstående. Overraskende god lyd, særlig med lavt turtall. Flyr helt greit og har imponerende detaljert cockpit. Artig at Flight Replicas valgte å gjøre en tidlig utgave av Spit`n, dermed fikk den en naturlig plass i warbird-hangaren 🤩 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. november 2023 Forfatter Del Skrevet 17. november 2023 Folksomt på sånne dager! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. november 2023 Forfatter Del Skrevet 24. november 2023 Og snart kommer Mk.Vb ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Skinnes Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Kjøpte først denne fra Flight Replicas, men kjøpte den andre fra Flyingiron, der er det mye bedre lyd og er den bedre å fly? Sliter med avgang... noen som kan forklare, man gir vel ikke full gass fra start? den er jo så sprek at man kommer lett opp.. Jeg er ikke flyger, har hatt FS fra DOS versjon på 80 tallet... disc, cd, og nå fantastisk 2020;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Skinnes Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Fant denne : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.