Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2023 ENSO-ENBR T/R uten flightplan. Knapt varm i trøya med BS TBM850, så ble fristelsen for FSReborn500 for stor. Litt galskap å kjøpe begge, men så er de jo egentlig forskjellige flymodeller. Begge med "uante" kvaliteter og en nytelse å fly. Men FSR500 har mange flere "overraskelser", har himmelsk lydkvalitet og enklere bruk av turboprop. I tillegg kan man lettere taxe med beta-inntillinger i throttle ! Etter min mening er begge identisk å handfly, men TBM850 er litt mer komplisert å kontrollere motorsetting, og flyr langt raskere enn FSR500. Fortsatt sliter jeg litt med å forstå turboprop, men med disse modellene begynner jeg å ane konturene av noe forståelig 🤔 . Uansett, har jeg det travelt, velger jeg TBM850. Skal jeg bare cruise kortere distanser, blir det FSR500. ( .....og skal jeg bare nyte en flytur i lav høyde, blir det A2A Comanche ☺️ ). 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Simworks kommer nå snart med PC12 også. Blir vist avansert der alt virker og ting kan få konsekvenser. de små turboprop flyene er vanvittig fine i simmen, og deilig å ikke fly tvangsruter laget av ett flyselskap 👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 24. juni Del Skrevet 24. juni FSR500 er virkelig bra. Mye å lære... Dette ser dyrt ut.... Generator gone... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. juni Del Skrevet 24. juni Det flyet her har den beste turboprop simuleringen i MSFS som er helt spot on for PT6 motoren og omgår alle flaws i simulatoren Og beta fungerer som den skal. Flymodellen var litt mer ymse tidligere, men senere oppdateringer har forbedret den. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Veldig bra video om FSR500 fra en PA46 instruktør: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.