cptseiersten Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Arlanda-Torp, avgang fra 01L, og visuell 36. Liker godt å fly morgen/kveld, med mye fint lys som gir en fin stemning😀. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg liker også å fly i "dempet" belysning. Asobo sine kvelds- og morgen belysning er litt for røde etter min smak, men det virker som det er lys i tunnelen etter siste live stream.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Fine bilder, ofte finner jeg passaskjerfly litt kjedelige, men denne hadde virkelig sjel over seg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Frekk final 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.