Gå til innhold

Kraftig nok maskin til VR?


Sunnfjording

Anbefalte innlegg

Hei! Har kjøpt meg ei maskin for å gjenoppta hobbyen eg haddefor 10 år sidan, og oppdagar med stor  entusiasme at VR har gjort inntog til Microsoft Flight Sim 2020 🙂 Eg kjøpte ein rimeleg berbar gaming-PC køyrer MSFS heilt OK til min standard, men lurer på om det er mogleg å få dette til å fungere med eit VR-headset på ein OK måte? 

Specs: AMD Ryzen™ 7 5800H-prosessor
NVIDIA GeForce RTX 3060-grafikk
16 GB DDR4 RAM, 1024 GB SSD-lagring

Eg har kjøpt maskina på Elkjøp og kan evt. levere den inn i ei kraftigare maskin. Kva tenker de i så fall er eit minimum? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Sunnfjording:

Hei! Har kjøpt meg ei maskin for å gjenoppta hobbyen eg haddefor 10 år sidan, og oppdagar med stor  entusiasme at VR har gjort inntog til Microsoft Flight Sim 2020 🙂 Eg kjøpte ein rimeleg berbar gaming-PC køyrer MSFS heilt OK til min standard, men lurer på om det er mogleg å få dette til å fungere med eit VR-headset på ein OK måte? 

Specs: AMD Ryzen™ 7 5800H-prosessor
NVIDIA GeForce RTX 3060-grafikk
16 GB DDR4 RAM, 1024 GB SSD-lagring

Eg har kjøpt maskina på Elkjøp og kan evt. levere den inn i ei kraftigare maskin. Kva tenker de i så fall er eit minimum? 

 

 

Har omtrent samme type maskin, se signatur. Bruker en Oculus Rift S og det fungerer med et nødskrik ok, så du bør nok oppgradere hvis du vil bruke nyere og bedre oppløst VR ja. For min del brukes VR bare til GA og warbird type fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev MagTvei:

Har omtrent samme type maskin, se signatur. Bruker en Oculus Rift S og det fungerer med et nødskrik ok, så du bør nok oppgradere hvis du vil bruke nyere og bedre oppløst VR ja. For min del brukes VR bare til GA og warbird type fly.


Takk for svar 🙂 Vil denne funke bra? (berbar)

AMD Ryzen™ 7 7840HS-prosessor
NVIDIA GeForce RTX 4070-grafikk
16GB DDR5 RAM, 512GB M.2 PCIe SSD

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...