Gå til innhold

Keyboard encoder


Rune Karlsen 2

Anbefalte innlegg

He he ja jeg liker å bygge simulatorer, selv om det nå er motorsykkel verksted som nå er min hovednæring. Etter VR kom på banen er det mye mer spennende og realistisk :)

Det som er greit med simulatoren jeg bygger nå er at alle knappemoduler enkelt kan byttes ut. De er plassert på riggen med borrelås med stikk-kontakter (plug and play) mot keyboard encoderen slik at F14 kan gjøres om til eks. F16 eller andre flytyper med nye knappemoduler som passer for om man vil på 5 minutter... Stikke kan byttes ut med andre stikker eller yoke på et øyeblikk. Har også montert collective på venstre siden slik at riggen også fungerer som helikoptersimulator. Den er bygge slik at den har trillehjul og relativt enkelt kan trilles ut gjennom dører i en privatbolig.

Men jeg har en utfordring. Skulle ønske meg en skikkelig keyboard enkoder med flere koder som kan behandle alle eller de fleste knappene i et fly. Den jeg bruker nå er en kinavare som fungerer greit, men har ikke nok kontakt-pungter så jeg må klikke med musen på noen innstillinger. Mottar gjerne råd eller tips :)

 

Endret av Rune Karlsen 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...