Gå til innhold

Angående Flightsim.to


eddie6413

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert levd under en stein for tiden..men har oppdaget at flere sletter sine filer fra flightsim.to til feks flightsim.com? Hva er grunnen til det? Synses flightsim.to er en veldig ryddig og fin side og enkel å finne addons på. Noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å rulle i gang den debatten igjen - har rullet i diverse fora i det uendelige. Men flightsim.to ødela for seg selv med måten de håndterte denne saken. Terms of service som endret seg som en vindpil og man måtte ha juridisk utdannelse for å forstå. Direktemeldingene, tonen og til dels det jeg oppfattet som trusler til oss som fjernet vår freeware gjør at jeg ikke kommer til å laste opp noe til flightsim.to med det første. Det samme gjelder flere av de mest aktive utviklerne der ute....

At det ble slik er synd, for jeg er enig i at flightsim.to var på god veg til å bli en god og solid freeware-hub før de snubla........ 
Legger videre diskusjon død fra min side.

Det lille jeg bidrar med finner du på flightsim.com

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...