Rune Karlsen 2 Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Plutselig vil ikke MSFS fungere lengere? Kommer inn noen ganger, men så fort jeg velger et fly og skal fly, blir jeg kastet ut av simulatoren? Jeg har innstalert FS fra Steam. Er det bedre og innstalere rett på hardisken? I så fall hvordan gjær jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 4 timer siden skrev Rune Karlsen 2: Plutselig vil ikke MSFS fungere lengere? Kommer inn noen ganger, men så fort jeg velger et fly og skal fly, blir jeg kastet ut av simulatoren? Jeg har innstalert FS fra Steam. Er det bedre og innstalere rett på hardisken? I så fall hvordan gjær jeg det? Ganske sikker på at dette skyldes et eller annet addon du har installert i Community-mappa. Prøv å deaktivere det du har der (gi mappa et nytt navn), start simulatoren på nytt og se om det hjelper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 24. april 2023 Forfatter Del Skrevet 24. april 2023 Klippet ut og fjernet alt jeg hadde i Community-mappa slik at den ble ren, men hjalp ikke. Det endte med at jeg avinstalerte og fjernet alt jeg fant av filkataloger ved MSFS. Innstalerte alt på nytt og da fungerte det igjen...? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.