Gå til innhold

Old, but gold


Anbefalte innlegg

Heisann,

Først og fremst lenge siden sist, og bildet jeg legger ved viser hvor lenge siden PCen som har sim installert har stått og støvet ned. Påsken ble tilbragt hjemme, og tro det eller ei
så kan det meldes om en nydelig påske på vestlandet.

Her er et bilde tatt ila påsken fra Flesland på min evigunge P3Dv3.4 installasjon. Dette er da PMDG sin NGX, AS Bergen, FTX Global/Norway og sikkert 
en del andre modifikasjoner 😃
 

2023-4-13_2-15-20-596.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Tor-Håkon Bergseng:

Velkommen tilbake! Sist jeg hadde pc med sim var med FS9.1, så det har vært en endring her også :D 

 

Takk for det! Så lenge siden er det heldigvis ikke, men gøy at en finner tilbake til simmen etter lang tid. Når PCen er en togtur til første stopp unna på bergensbanen så skulle en tro at det ble litt mer simming. Satser på det kommer litt mer fremover fra meg når jeg er hjemme igjen, har rett og slett ikke orket å drasse med meg hele setupet til der jeg bor. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden skrev Benjamin Hennes:

Takk for det! Så lenge siden er det heldigvis ikke, men gøy at en finner tilbake til simmen etter lang tid. Når PCen er en togtur til første stopp unna på bergensbanen så skulle en tro at det ble litt mer simming. Satser på det kommer litt mer fremover fra meg når jeg er hjemme igjen, har rett og slett ikke orket å drasse med meg hele setupet til der jeg bor. 

Hehe her var det vel 2017, men jeg var vel ett av de siste menneskene her i verden som brukte FS2004 :D Har dog flyttet til Osterøy i mellomtiden, så er jo i nabolaget :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.4.2023 klokken 16.48 skrev Tor-Håkon Bergseng:

Hehe her var det vel 2017, men jeg var vel ett av de siste menneskene her i verden som brukte FS2004 :D Har dog flyttet til Osterøy i mellomtiden, så er jo i nabolaget :D 

Har vel aldri vært noe aktiv i FS2004 selv, men det å fortsatt være på den i 2017 gjør det innafor å fortsatt henge igjen på v3 av P3D vil jeg si, men FS2004 har jeg sett mange gode installasjoner av så den kan så absolutt brukes til sitt. Ja, det er jo ikke lange veien unna! Ta gjerne kontakt på PM hvis du vil treffes og nerdes litt en dag :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.4.2023 klokken 0.16 skrev Benjamin Hennes:

Har vel aldri vært noe aktiv i FS2004 selv, men det å fortsatt være på den i 2017 gjør det innafor å fortsatt henge igjen på v3 av P3D vil jeg si, men FS2004 har jeg sett mange gode installasjoner av så den kan så absolutt brukes til sitt. Ja, det er jo ikke lange veien unna! Ta gjerne kontakt på PM hvis du vil treffes og nerdes litt en dag :) 

Hehe ja, jeg hadde aldri kraftig nok pc til noe nyere, og installasjonen av FS2004 hadde jeg så i fingrene, så det ble til at jeg brukte den helt frem til jeg var "ferdig" med simming. Fun fact. Det ble sluppet både freeware og payware sceneries til FS2004 helt frem til 2016. Nå går det i XP :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...