Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. mars 2023 Premium Medlem Skrevet 15. mars 2023 Ettersom modellering og jobben med Steinkjer lege og beredskapshus (Helipad) ikke går i et vanvittig tempo, så tenker jeg at det er såpass langt kommet iallefall med beredskapshuset, at jeg kan dele en alpha versjon dere kan kose dere med. Jeg er ikke mer nøye. Bedre med noe, enn ingenting. Ikke alt er texturert, og vet det er et par texturfeil jeg skal fikse. Kom med tilbakemelding hvis noe er direkte galt iallefall. Som CTD eller lignende. 🙂 Work in progress her som de sier. Bredeskapshuset med sykkelhus og parkeringshus og lyktestolper ++ ved Heliplattformen, er på 35000 triangler, så grei nok mener jeg. Jeg kaller den ENLS, for å ha en slags ICAO. LS står for Legesenter Steinkjer. Her er nedlastingslink. 🙂 https://1drv.ms/f/s!Agt28bjGchS2vFyve8R9FpK0Q1tM?e=BJZfha 1 3 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. mars 2023 Premium Medlem Skrevet 16. mars 2023 Får du dilla på de så er det bare å gi gass 🤪 https://luftfartstilsynet.no/aktorer/flyplass/landingsplasser/helikopterplasser/ 2 1 Siter
Vetle T. Fosse Skrevet 16. mars 2023 Skrevet 16. mars 2023 Nydelig, Kjetil! Jeg savner skikkelig flere slike sceneries til HPG sin H145. Prinsippet "noe er bedre enn ingenting" støttes så det settes stor pris på dersom du vil ta for deg noen av øvrige de helipadene som Robert linket til også! 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. mars 2023 Jeg har en god del fix på denne igjen enda. Så får jeg omsider etterhvert litt bedre tid til den utover våren nå også. Men jeg er slettes ikke fornøyd med denne enda nei. Det er en del detaljer som må på plass, og texturfikser. Noen som vet hvorfor glass shaderen i msfs i blender får en slags xray look? Man kan se gjennom bygningene og glasset på den andre siden, det er iriterende. Det eneste jeg vet er å ikke bruke glass for msfs, og heller bruke blenders egne shadere.?!?! Men ja helipads er det vel ikke flest av enda kanskje?! 😅 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. mars 2023 Den 16.3.2023 klokken 7.22 skrev Robert Hulthin: Får du dilla på de så er det bare å gi gass 🤪 https://luftfartstilsynet.no/aktorer/flyplass/landingsplasser/helikopterplasser/ Ja jeg skal gasse på. Jeg mangler vel hauevis med bilder og info av de helipadene. Men får ta det etterhvert eventuelt. 😆 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. april 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 2. april 2023 Jeg legger ut ny link til en ny Alpha v.2 Her er iallefall bygningen ferdig, på et vis. Mangler noe lys i hallen og småtteri rundt. Det ble noe ødelagt etter SU12 kom, så jeg måtte reparere en del etter den updaten. Shit men... Sånn ca. bør det se ut hos dere iallefall. Det er iallefall mer flybart dit nå da. kjh-enls_alpha 2.zip 6 2 Siter
Dag Baardsen Skrevet 3. april 2023 Skrevet 3. april 2023 13 timer siden skrev Kjetil Håvan: Mangler noe lys i hallen Det sier litt om kvaliteten på det som kommer fra Kjetil... Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. april 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 3. april 2023 9 timer siden skrev Dag Baardsen: Det sier litt om kvaliteten på det som kommer fra Kjetil... Jeg vet ikke akkurat det heller men... Mer om at det er litt amatørmessig av meg heller. 😂 1 Siter
Per-Kristian R Jensen Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Ser veldig bra ut her, men jeg får bare error når jeg prøver å laste ned via linken din Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. april 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 8. april 2023 Upps. Merkelig. Det kommer en ny versjon nå. 🙂 Sier meg ferdig med Helsehuset. SÅ blir det å texturere de andre bygga på andre sia av elva. Men de gjør jeg mye enklere. Kos dere med denne i påska de som vil. Laga alarmtutene, noen benker bak parkhus. Lys i Hallen. Mur rundt benkeradene, Parkeringsoppmerking for legene, røde signallys på toppen av bygget på kveld, fiksa talltexturene på hallen. Hvis noen merker noe galt direkte, så si fra da. 🙂 Vet det er noe shimmering i vinduene. Det er nok fordi det er en hel glassvegg for alle rutene, så det er antakelig noe clipping distance i grafikkmotoren som foregår. E.l. Mulig jeg gjør om til enkeltvinduer med tida: jeg skulle liksom spare polys. Men har fått ned polycount med et par tusen til ca 50000 for alt på den siden av elva. Upps. Glemte linken. Her ... kjh-enls_Alpha3.zip Si fra hvis linken ikke virker da. 🙂 Den virker hos meg, og skal ikke trenge innlogging eller noe. 3 Siter
Per-Kristian R Jensen Skrevet 5. november Skrevet 5. november Er det fortsatt liv i dette prosjektet? Prøvde å laste ned men det gikk ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.