Stian Svensen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Flydd Færøyne til Oslo i kveld.. Her er Orbx OSL på kveldstid 8 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Har vært på jobb i 6 døgn så er ikke helt oppdatert. Hvordan er framerate på Finn sitt ENGM i forhold til freeware versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2023 Hos meg er det omtrent likt kanskje litt bedre Jeg kjører låst på 30 TAA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Bedre her også 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Kjører bedre her også, men viktigst av alt - ser mye bedre ut, korrekt høyde på terminalene har vært et viktig punkt for meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.