Gå til innhold

Militære addons til MSFS 2020


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes addon til FS 2020 som kan gjøre at jeg kan lande på hangarskip, Bestille fuelfylling i lufta fra tankfly etc..

Jeg flyr mye F14 Tomcat og er på utkikk etter alle militære addon som kan brukes mot den :)

Heise ned redningsmann i vinsj fra helikopter i luften etc..

Jeg husket jeg kunne gjøre slike ting med militærfly for  mange år siden da jeg hadde FSX innstalert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Rune Karlsen 2:

"Er det noen som vet om det finnes addon til FS 2020 som kan gjøre at jeg kan lande på hangarskip, Bestille fuelfylling i lufta fra tankfly etc.."

 

"Heise ned redningsmann i vinsj fra helikopter i luften etc.."

 

 

Det første vil jeg anta kommer etterhvert. I mellomtiden er begge deler mulig i DCS - Digital Combat Simulator. :) Vet ikke hvor kjent du er med den?

Hva gjelder det andre: Hvis du sjekker ut denne siden: HPG H145 - Base Pack – Hype Performance Group, så kommer du til en H145 hvor du kan heise ned redningsmann og liknende. Det er flere versjoner. Én basemodell og en "actionpack" hvor sistnevnte gir deg tilgang til luftambulanse, cargo, brannhelikopter og militær versjon - i tillegg til oppdrag du kan skape når som helst inni simulatoren. De kommer med oppdateringer til flymodellen nesten daglig (!), ihvertfall flere ganger i uken og er godt igang med implementering av nyeste helikopterfysikk. Har i tillegg et flott community på discord av andre entusiaster og crew forøvrig som hjelper med svar på spørsmål. Anbefaler denne! Jeg savner en del scenery til norske sykehus og luftambulansebaser, men det kommer stadig nye tillegg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker militær flyging så anbefaler jeg DCS. Her kan du tanke i lufta, operere på hangarskip og bruke alt av våpen mot mål på bakken eller i lufta. Du kan også fly militære helikoptre som f.eks Apache m.f. DCS er en gratis simulator, men du må betale for flyene. Til gjengjeld er disse fult simulert med alt av våpensystemer slik som i virkeligheten. Følger med 3 fly som er gratis. 

www.digitalcombatsimulator.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar, Rune! Bra du fikk det til. Følg med på discord, og spør der om hjelp dersom det dukker opp noen problemstillinger. De svarer nærmest på minuttet (!). Kan også legge til at de har justert en del på stabilitetssystemet som gjør den mye mer "livlig" enn tidligere. Føltes mer som om man flyr noe som henger i en "jesusring" :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...