eddie6413 Skrevet 2. februar 2023 Del Skrevet 2. februar 2023 Når jeg ber om Clearence i Pro ATC så skjer det ingenting. Har siste versjon av PMDG 737 800. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 4. februar 2023 Del Skrevet 4. februar 2023 Har lagt merke til det selv. Det skjer av og til. Og andre ganger tar det bare laaang tid før atc responderer ..småbugs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 14. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Sliter med at Pro ATC slår av Lnav og vnav før approach. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å unngå det? Og en annen ting...hvordan får jeg Pro ATC til å funke bra med Fs2Crew? Hvilke settinger må jeg gjøre? Endret 14. mars 2023 av eddie6413 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Martinsen Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Du må bruke FS2crew og Pro ATC separat. De to snakker ikke sammen så når du bruker de sammen må du be om clearence i begge programmene. Og du må slå av nesten alle settingene i Pro ATC som kontrollerer flyet. Kun ha på at Pro ATC kontrollerer COM radioen i flyet når du bruker FS2Crew. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 15. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) 1 time siden skrev Raymond Martinsen: Du må bruke FS2crew og Pro ATC separat. De to snakker ikke sammen så når du bruker de sammen må du be om clearence i begge programmene. Og du må slå av nesten alle settingene i Pro ATC som kontrollerer flyet. Kun ha på at Pro ATC kontrollerer COM radioen i flyet når du bruker FS2Crew. Ok. Skal prøve det. Det jeg liker med Pro ATC er at copiloten begynner descent automatisk..Gjør Fs2Crew det også? Men selv om jeg bare bruker Pro Atc så slår den fremdeles av LNAV og VNAV ved approach. Noe som fører flyet ut av kurs hvis jeg ikke setter dem på igjen. Endret 15. mars 2023 av eddie6413 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Martinsen Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Fs2Crew gjør ikke det samme. Der må du ordne med descent selv. Mulig det er en bug i Pro ATC som gjør dette. Har aldri brukt copiloten i Pro ATC til annet enn å styre COM radio. Spør i Facebook gruppa til PRO ATC SR. Er en der som kan programmet og sikket kan si mer om hvorfor det skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.