Kim Kristensen Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Fram fra den gullalderen finner man av og til utrolig skjarmerende fly som aldri egentlig har krysset interessefeltet tidligere. Thunderchief'en er et sånt fly, som gjerne kom i skyggen av Phantomen og MiG-21 når den kalde krigen, og spesielt Vietnam-krigen kommer i fokus. Fikk mine første tokt med ''Thud'n'' her om dagen, og siden har det blitt noen halsprekkende timer i høy fart og lav høyde, gjerne lastet ekstremt tungt, da den kan ta imponerende mye last på de relativt små vingene. Kort oppsummert et fly å bli glad i, som jeg regner med blir en favoritt personelig i tiden som kommer. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2023 Ikke jeg som flyr her, men denne videoen gir et greit inntrykk av opplevelsen med «Thud’n». 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.