MagTvei Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 https://flyingironsimulations.com/blogs/news/msfs-spitfire-mk-ixc-update-1-3-0-is-now-available?fbclid=IwAR36jvkxR46XvwKtjeQAwxFIbJoB-3SOlLRHcQNOiaN583isDruBV8-Hu9Q 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Crashtest ENBR 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Ble litt mye vindsus sett fra utsiden etter min smak, så jeg gikk inn i sound mappa og endret sound.xml til "false" her: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 29. januar 2023 Smart løsning, ellers er "Flying Iron" blitt oppmerksom på problemet, og kommer med en liten patch for å rette litt på lyden. Ellers må jeg si meg svært fornøyd med oppdateringen, så denne Spit`n rykker enda lenger opp på fornøydskalaen hos meg. Synes modellen er blitt enda mer "levende", og en ren fornøyelse å fly ! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 1.3.1 er ute nå, blir bare bedre og bedre 😍 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 6. februar 2023 Enig, denne Spit`n er blitt veldig bra, og langt fra "uovervinnelig" for nybegynnere. Bare å hive seg med, bli warbird-entusiast og kjenn på ekte flyfeeling 🤩 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.