Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Full Member
Skrevet

Jeg har fått meg en ny pc, som jeg skal begynne å innstallere simulatorne på. Hadde håpet å kunne kopiere Community mappa fra eksisterende innstallasjon, men jeg får ikke lov til å flytte filer til en midlertidig plassering. Får opp en melding om at « Min organisasjon»  ikke tillater at jeg kopierer mappa til en annen plassering. Prøvde både å kopiere hele mappa, og alle filene i mappa, men får samme melding begge ganger. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre for å løse opp i dette? Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Tor Arild

• Premium Medlem
Skrevet
5 timer siden skrev Tor Arild Danielsen:

Jeg har fått meg en ny pc, som jeg skal begynne å innstallere simulatorne på. Hadde håpet å kunne kopiere Community mappa fra eksisterende innstallasjon, men jeg får ikke lov til å flytte filer til en midlertidig plassering. Får opp en melding om at « Min organisasjon»  ikke tillater at jeg kopierer mappa til en annen plassering. Prøvde både å kopiere hele mappa, og alle filene i mappa, men får samme melding begge ganger. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre for å løse opp i dette? Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Tor Arild

• Full Member
Skrevet (endret)

Jeg får fortsatt ikke flyttet filer fra Communitymappa.Jeg står oppført som administrator med fulle rettigheter, men nektes å gjøre noe med filene i FS2020. P3D  filer og andre filer får jeg flytte uten problemer. Her er varselet jeg får:image.jpeg.16721c7ecd1b485a4ebc77c2562dc06b.jpeg

Endret av Tor Arild Danielsen
  • Full Member
Skrevet

Jeg har forsøkt å gjøre som du foreslår, men det nytter ikke. Når jeg fjerner read only krysset, så bruker pcen ca 20 min på å endre mappa. Når jeg så sjekker egenskaper igjen, så er read only krysset tilbake. Det skjer både med hele Communitymappa, og med enkeltfiler/ mapper i den. Jeg skjønner ingen ting.

Skrevet

Det er mulig at det finnes andre mer effektive løsninger på dette, men det jeg gjorde når jeg skulle kopiere 3-4 mapper over fra gammel til ny PC, var å komprimere mappene i community folderen, deretter kunne jeg flytte de over til ny PC, og deretter unzippe de inne i community folderen. Men har du mange mapper i community folderen, kan de eventuelt forsøke å komprimere hele community folderen i en jafs, og se om det funker.

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...