Jan Ove Larssen Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Hei! Noen andre som får blå sirkler med et kryss og en H i midten i helipad scenerier? Jeg får det på alle jeg har lagt til. Mvh J1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg har sett det dukke opp av og til på helipadder jeg har laget selv. Mistenker en bug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 22. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2023 Hei! Da har jeg funnet løsningen. Kontaktet HPG, etter tips fra en bruker på flightsim.to om at han kun opplevde problemet med deres helikopter. HPG svarer at disse såkalte "mission entry markers" kan bli deaktivert i EFB-en. Se vedlagt plansje. Har ikke testet det selv, men dette skal altså få bort merket. Mvh J1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.