Niels Overgaard Hansen Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Hallo Jeg har fået et problem med med yoke med mere. Når jeg loader direkte på runway går alt fint og det er muligt med take off. Men når jeg loader ved gate går det ca. 5 sek så går yoke visuelt i slowmotion og flps med mere vil ikke fungere?? Jeg har Thrustmaster Boeing yoke og to throttles. Det er et problem som er opstået nu og alt har virket indtil nu? Det virker som noget med at filer loades i en anden rækkefølge, forkert, men at det er muligt at starte fra runway, men ikke fra gate forståer jeg ikke. Håber der hjælp at hente? 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Dersom det er et avansert passasjerfly gjetter jeg på at systemer som hydraulikk ikke er påslått når du loader på gate. Lenge siden jeg har prøvd den, men mener å huske pmdg 737 gir deg slowmotion yoke uten hydraulikkpumpene påslått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 14. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2023 Det vil jeg vil jeg tjekke. Takk👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.