Rune Karlsen 2 Skrevet 11. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2023 2 timer siden skrev MagTvei: Det stemte 100% hos meg, så da er det en fin verifisering 🙂 Nå fløy jeg Nordover fra Kastrup 15 Juni kl. 12.30. Jeg så nå to skip som lå til kai og noen småbåter fortøyd i kanalen. Men ingen båter ute på havet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 11. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) {VectorDataTessellation Enabled 1 Quality 1 } } InstalledPackagesPath "C:\Users\maler\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator\Packages" Dette står nederst i filen Endret 11. januar 2023 av Rune Karlsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 Prøv å installere Gaist på nytt, kanskje noe gikk galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.