Gå til innhold

EUROSCOPE


Jojo

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig plass å legge ut inlegget på, og vet ikke om dere skjønner problemstillingen min, men håper noen kan hjelpe meg:)) 

 

Hei! jeg lastet ned Euroscope uten at jeg egt visste helt hvordan man gjorde det, så på en youtube video og lastet ned noe Euroscope UK greier og island greier!, og jeg prøver nå å få slettet disse filene fra Euroscope og rett og slett reset hele Euroscope! har prøvd og slette og laste ned euroscope på nytt, men da er filene og flyplassene i UK  og på island der fremdeles, så noen som vet hvordan man får det fjernet og nullstilt  hele Euroscope!

 

Har søkt om ATC kontrollering på Vatsim norge, og de bruker jo Euroscope, vet ikke når treningene mine begynner, men skulle gjerne hatt min Euroscope fri for tull og fjas og kun har Norsk map når treningen starter

 

Jonas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...